пʼятницю, 25 жовтня 2013 р.

Економічний конкурс проектних робіт-презентацій на базі Інституту підприємництва "Стратегія"

   Учасники клубу  "БізнесОК" приймають участь в І турі конкурсу "Економіка для мене і Я в економіці"

                            Конкурс передбачає надання пропозицій у вигляді презентацій.

Члени клубу об`єдналися в групи та працюють над такими темами:


   - 10 кроків до економічного процвітання країни (Якби я був міністром економіки); 

  -  10 кроків до економічного успіху підприємства (Якби я був директором з економіки);


  -10 кроків до економічного розвитку галузі ( Якби я був прем`єр міністром );  


 -10 кроків до отримання мільйону (Якби я був підприємцем ) .



До участі допускаються роботи, виконані українською, російською або англійською мовами.

Вимоги до конкурсної роботи: робота включає 10 слайдів, на яких послідовно обгрунтовано досягнення успіху в обраному напрямку.
Конкурсні роботи можуть подаватися у співавторстві кількох учнів ( до 3-х осіб ).

Всім учасникам конкурсу бажаємо успіху і гарних вражень...І звичайно ж заслуженої перемоги)))

  

4 коментарі:

  1. Шановні клубівці! Бажаю успіху у конкурсі "Економіка для мене і Я в економіці". Цікаво буде поглянути на ваші результати! З повагою,Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити