субота, 16 листопада 2013 р.

Складання Бізнес-плану (робота в групах). Розвиток комунікативних компетенцій

15.11.13 р. відбулося засідання клубу "БізнесОК" на тему "Складання бізнес-плану (робота в групах)"

Засідання клубу розпочалося з розігріву: психологічної вправи " Олівці ", де учні повинні були, працюючи в групах, відчути допомогу та підтримку один одного.
Суть вправи полягає в утриманні олівців, затиснутих між пальцями учасників, які стоять у колі поруч один з одним. Спочатку члени клубу виконували підготовче завдання: об'єдналися в пари та намагалися утримати 2 олівця подушечками вказівних пальців. Мета: не випускаючи олівці, рухати руками вверх-униз, уперед-назад. Після виконання підготовчого завдання група стає у вільне коло (відстань між сусідами 50-60 см.), олівчики затискаються між подушечками пальців сусідів. Група, утримуючи олівці, синхронно виконує  завдання: підняти руки, опустити їх, зробити крок уперед, два кроки назад, присісти - встати тощо.
Психологічний зміст вправи: для виконання цієї вправи від учасників вимагається чітка координація спільних дій на основі сприйняття один одного. Якщо кожен буде думати лише тільки про свої рухи, то вправа практично нездісненна. Вправа була спрямована на те, щоб в ігровій формі розвивати необхідні психологічні партнерські вміння - наприклад, координувати спільні дії, втановлювати взаєморозуміння з оточуючими, "відчувати" людину, яка знаходиться поруч. А такі навики необхідні для досягнення успіху в багатьох життєвих ситуаціях, зокрема і в партнерських стосунках між бізнесменами.

Наступним етапом нашого засідання була перевірка домашнього завдання.

БізнесОКовці вдома підготували свої ідеї та бізнес - плани.

Пригадавши структуру складання бізнес-плану, учні приступили до розробки своїх ідей, зупинившись на таких етапах, як: Резюме, Характеристика галузі та Характеристика продукції.



Створення бізнес-плану.


Завершальним етапом нашого засідання став виступ Глазиріна Євгена Миколайовича, з презентацією про бренд та розробку бренду. Експерт розповів про роль брендінгу в становленні будь-якого підприємства. Були розглянуті принципи формування успішного бренду. Також члени ШКП мали можливість переглянути відео про історію розвитку одного з найвідоміших брендів у світі - компанії "Coca-Cola". Учням було запропоновано домашнє завдання: спробувати себе в якості розробника нового бренду.
Бренд – это гарантия качества, должного сервиса, истинной ценности товара, проверенные временем и в результате неоднократного использования. (Джон Мариотти / БРЕНДИНГ )

4 коментарі:

  1. Мені дуже сподобалося це засідання!

    ВідповістиВидалити
  2. Засідання пройшло чудово, у приємній обстановці, я почула багато нової та корисної інформації. Я вдячна всім, хто приклав зусилля, щоб ця зустріч пройшла прекрасно!

    ВідповістиВидалити
  3. Так, була дуже класна зустріч!))

    ВідповістиВидалити