суботу, 7 грудня 2013 р.

Маркетинові дослідження, презентація конкурсних учнівських проектів. Привітання для КШП "БізнесОк".

06.12. 2013 р. наше засідання розпочалося з привітань адміністрації з переможним І місцем в конкурсі логотипів та слоганів клубів Дніпропетровської області, а саме: заступника директора ліцею з навчально-виховної роботи Хапугіної Олени Миколаївни
 та заступника з виховної роботи Чумаченко Світлани Олександрівни.  Нам від щирого сердця побажали  перемог, успіхів у нашій підприємницькій діяльності. Дуже приємно відчувати підтримку керівництва навчального закладу.
Після привітань ми відпрацювали солодку вправу "Цукерки". Це весела і дуже корисна вправа.  Гра починається так ... Ви виносите гарне блюдо, на якому викладені цукерки: різної форми , розміру, якості, кольору фантика. Вітаються також цукерки без фантиків, льодяники від кашлю і навіть жувальна гумка ...
Треба продбати про те, щоб однакових цукерок було декілька. Інакше комусь не дістанеться те, що він хотів вибрати і він буде вибирати за принципом «що залишилося». Крім того, завжди цікаво почути , як про одну й ту ж цукерці дві людини розповідають абсолютно несхожі історії.
Звернення до гравців: «Ось перед вами на блюді викладені цукерки. Подивіться на них і виберіть собі одну , яка найбільше схожа на Вас. А потім розкажіть нам всім коротку історію - самопрезентацію, яка пояснить всім нам - чому ви вважаєте , що схожі на цю цукерку».
А з метою розминки гості вибирають не ту цукерку, яка «більше всього схожа на них» , а ту, яка «відбиває їх настрій в даний момент».
До речі , уважний психолог, знайомий з інтерпретацією колірних тестів, не упустить випадку продіагностувати емоційний стан групи в цілому за переважаючим кольором фантиків . Для цього учасники тренінгу викладають вибрані цукерки так, щоб утворилося коло, і дивимося на те, який колір переважає в цьому колі .
Зверніть увагу, в нашому колі переважають зелений, жовтий, малиновий, помаранчевий кольори. Отже, настрій у всіх позитивний, самопочуття відмінне, атмосфера в колективі бадьора)) 
Постійний гість наших засідань ШКП та експерт з економічних питань - Євген Миколайович Глазирін розкрив для бізнесОКовців тему "Маркетингові дослідження. Що? Де? Коли? По чому?". Він озвучив для членів клубу такі питання: інформація як специфічний ресурс, система маркетингової інформації, середовище маркетингу (мікро- та макросередовище), розповів про види маркетингової інформації, про види опитувань та анкетувань, продемонстрував маркетингове дослідження, яке було зроблене для діагностики ринку канцтоварів у м. Жовті Води.
Також детально розглянули питання "Структурна анкета", так як саме анкетування стане інтрументарієм у маркетингових дослідженнях бізнесОКовців.
Опікун клубу "БізнесОк", вчитель економіки - Ірина Вікторівна Присяжна є також керівником конкурсних проектних робіт-презентацій наших підопічних. Нагадаємо, що І тур конкурсу "Економіка для мене і Я в економіці" (див. "Старіші публікації" за жовтень) на завершальному етапі. Учасники вже 1 грудня подали свої роботи і чекають на рішення журі. А на цьому засіданні  у вузькому колі нашої команди "БізнесОк" були представлені роботи. 
Свистун Настя, Городецька Лєра та Безверха Марія презентували конкурсну проектну роботу "Якби я був міністром економіки".
Писаревська Мирослава вразила всіх своїм підприємницьким професіоналізмом та презентацією "Якби я був підприємцем". 
Анна Зимогляд, Сусанна Бречко, Катерина Пушкаренко продемонстрували свою роботу під назвою "Якби я був прим'єр-міністром"
П'ята Денис та Атаманенко Євген представили презентацію "Якби я був підприємцем". 
Василенко Валерій та Іванов Олександр  зацікавили нас грунтовною роботою та концептуальним підходом до гіпотетичного питання "Якби я був прим'єр-міністром".
Всі ці роботи будуть опубліковані після оголошення переможців конкурсу приблизно 15 -16 грудня.
Після презентації робіт пройшло їх обговорення в об'єднаних групках. Але для цього треба було трошки розім'ятися. Розминка "Всліпу". Опис вправи: тренер роздає учасникам картки, на яких записані назви тварин, здатних видавати характерні звуки (кіт, кінь, ворона, зозуля, півень тощо). Учні, нікому не показують свої картки, читають мовчки, яка тварина їм дісталася, після чого прибирають картки та заплющують очі. Ведучий дає завдання: "Не розплющуючи очі, зібратися сім'ями. Розмовляти не можна, треба користуватися лише звуками, якы характерны для ваших тварин)))" 
Ця вправа має певний психологічний зміст: тренування уваги, вибірковості соціального сприйняття. 
Традиційне коло. Рефлексія наших пережитих емоцій на тренінгу. 
ДАЛІ БУДЕ...

"Результат значних справ часто залежить від дрібниць,"- 

Сенека Старший 

2 коментарі:

  1. Мені все дуже сподобалиось, цукерки були смачні, атмосфера прекрасна, презентаціі цікаві, а Міра молодець!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже сподобались привітання Олени Миколаївни!

    ВідповістиВидалити