неділю, 26 січня 2014 р.

Маркетингове дослідження як результат діагностики потреб споживача у нашому містечку Жовті Води

23 січня 2014 року (четвер) відбулося засідання "БізнесОк". Окрема група бізнесОковців представила результати цього дослідження, які опубліковані на блогах членів клубу. Без конструктивної критики зі сторони експерта Глазиріна Є.М. не обійшлося. БізнесОковці погодилися відкоригувати незначні погрішності в статистиці. 
Також психолог виступила з презентацією "Психологія творчості та креативності". Це підготовчий етап до проведення психологічного тренінгу, на якому учасники повинні будуть проявити всю свою уяву та вміння імпровізувати з ідеями, адже необхідно прийняти рішення щодо тематики конкурсного бізнес-плану.
Катя Пушкаренко мистецьки презентує роботу групи. А саме питання, яким займалася саме вона.
Робоча група зі своєю презентацією "Маркетингове дослідження ринкової позиції магазину "Велика кишеня"
Далі буде...




3 коментарі:

  1. Доброго дня, шановні клубівці та опікуни! Я дуже задоволена Вашою роботою! Ваше прагнення зростати і домагатися успішних результатів є результатом наполегливості і чіткої життєвої позиції! Ви великі молодці! Бажаю успіху! З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо!!Ми дуже цінуємо Вашу підтримку!

    ВідповістиВидалити
  3. мені дуже сподобалось це засідання! Була зроблена велика робота!

    ВідповістиВидалити