Наше заняття розпочалося з прослуховування однієї пісні Девіда Керролла, якому вантажники UNITED AIRLINES пошкодили дуже коштовну гітару. Після 9 місяців перемов фірма так і не відшкодувала втрати клієнту. Девід вже встиг записати пісню та викласти в YOU TUBE. Музикант набрав кілька сот тисяч переглядів, а компанія втратила кілька десятків мільйонів через скандальну історію з новою зіркою....Ця історія є притчею - реальністю, з якої ми почали говорити про сервіс, відмінний сервіс.
За чашкою чаю ми приємно поглинали не лише традиційний напій, але й інформацію.
Існує 5 принципів роботи з клієнтами такі, що б всі споживачі вважали компанію доброю, гарною, тою, що піклується (про ці 5 принципів є презентація в рубриці Навчальні матеріали).
Також ми обговрили положення про бізнес-тренінг "Магнат", який має відбутися скоро на базі ліцею.
Чудова зустріч, дуже сподобалася презентація Олени Миколаївни! Мені сподобалася ідея щодо бізнеспланів закладів, які зроблять наше місто цікавішим.
ВідповістиВидалитиЯк зробити сервіс компанії відмінним? Хотілося переглянути з коментарними підписами. Але, бачу "Аноніму" дуже сподобалося! Тому довіряю і радію за Вас! Молодці! Приємно читати Ваш блог!!! З повагою, Світлана Вікторівна.
ВідповістиВидалитиСвітлано Вікторівно, вже прокоментували. Дуже раді Вас бачити на нашій сторінці)))
ВідповістиВидалити