пʼятниця, 21 лютого 2014 р.

21/02/2014 відбулося засідання під назвою "Як зробити сервіс компанії відмінним?"


Наше заняття розпочалося з прослуховування однієї пісні Девіда Керролла, якому вантажники UNITED AIRLINES пошкодили дуже коштовну гітару. Після 9 місяців перемов фірма так і не відшкодувала втрати клієнту. Девід вже встиг записати пісню та викласти в YOU TUBE. Музикант набрав кілька сот тисяч переглядів, а компанія втратила кілька десятків мільйонів через скандальну історію з новою зіркою....Ця історія є притчею - реальністю, з якої ми почали говорити про сервіс, відмінний сервіс.
За чашкою чаю ми приємно поглинали не лише традиційний напій, але й інформацію.

Існує 5 принципів роботи з клієнтами такі, що б всі споживачі вважали компанію доброю, гарною, тою, що піклується (про ці 5 принципів є презентація в рубриці Навчальні матеріали).
Також ми обговрили положення про бізнес-тренінг "Магнат", який має відбутися скоро на базі ліцею.

3 коментарі:

  1. Чудова зустріч, дуже сподобалася презентація Олени Миколаївни! Мені сподобалася ідея щодо бізнеспланів закладів, які зроблять наше місто цікавішим.

    ВідповістиВидалити
  2. Як зробити сервіс компанії відмінним? Хотілося переглянути з коментарними підписами. Але, бачу "Аноніму" дуже сподобалося! Тому довіряю і радію за Вас! Молодці! Приємно читати Ваш блог!!! З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити
  3. Світлано Вікторівно, вже прокоментували. Дуже раді Вас бачити на нашій сторінці)))

    ВідповістиВидалити