вівторок, 29 квітня 2014 р.

Формування позитивної Я-концепції задля розвитку інноваційного потенціалу особистості. Розробка анкети "Соціологічне дослідження економічних очікувань випускників"

25 квітня 2014 р. відбулося засідання клубу на вище зазначену тематику.

Учні ознайомилися зі схемою Я-концепція. Та з основними рисами позитивної Я-концепції.
«Сильні риси характеру та чесноти: довідник та класифікація» поділяє позитивні риси людини так:
·         чесноти мудрості та знання: креативність, цікавість, відкритість, любов до навчання, перспектива.
·         чесноти сміливості: хоробрість, старанність, цілісність, життєздатність.
·         чесноти людяності: любов, доброта, соціальний розум.
·         чесноти справедливості: громадянськість, справедливість, лідерство.
·         чесноти стриманості: милість, помірність, вміння передбачати, самоконтроль.
·         чесноти трансценденції: вміння цінувати красу, вдячність, надія, почуття гумору, духовність

Члени клубу практично освоїли психологічну вправу "Я-реальне та Я ідеальне".
Саморозвиток це динамічний рух від
«Я-реального» до «Я- ідеального»
Я – Real                   Я-Ideal
Традиційна кава-брейк.
Разом з опікунами клубу "БізнесОк" учасники розробили анкету проведення соціологічного дослідження економічних очікувань наших випускників. Також вирішили дослідити географію майбутнього навчання випускників у ВНЗ, їх очікувань та сподівань подальшого працевлаштування.
Обговорили аспекти участі у конкусі БІЗНЕС-ПЛАНІВ.
Якщо постійно працювати над собою
можна досягти будь-якої мети,
цілі : стати «ідеальним» .

Немає коментарів:

Дописати коментар