вівторок, 30 вересня 2014 р.

Маркетинг та реклама. Квадрат Декарта.

05.09.2014 р. відбулося засідання ШКП "БізнесОк" з оновленою командою.

На першому засіданні 2014-2015 н.р. ми познайомилися один з одним. Встановили правила тренінгових засідань. Розглянули тему "Реклама. Маркетинг".
Відпрацювали психологічну вправу "Квадрат Декарта".
 ЩО ТАКЕ КВАДРАТ Декарта?
Це проста техніка прийняття рішень. Її суть полягає в тому, що потрібно розглянути проблему / ситуацію, відповівши на такі 4 питання:
  1. Що буде, якщо це відбудеться? (Що я отримаю, плюси від цього).
  2. Що буде, якщо цього не відбудеться? (Все залишиться так, як було, плюси від неотримання бажаного).
3. Чого НЕ буде, якщо це відбудеться? (Мінуси від отримання бажаного).
4. Чого НЕ буде, якщо це НЕ станеться? (Мінуси від неотримання бажаного).
  З цим питанням будьте уважні, тому що мозок захоче проігнорувати подвійне заперечення. І відповіді можуть бути схожі на відповіді першого питання. Не допускайте цього.
  ЧОМУ ця техніка працює?
«Квадрат Декарта» допомагає прояснити наслідки кожного рішення. Справа в тому, що в ситуації, що вимагає рішення, ми часто зациклюємося на одній позиції: що буде, якщо це відбудеться?
Потенційні лени клубу "Бізнесок" розглядали питання: "Що буде, якщо я буду членом клубу "БізнесОк?"

Немає коментарів:

Дописати коментар