"Ефективність комунікацій і рекламних оголошень" - за такою темою відбулось перше у новій четверті засідання шкільного клубу підприємництва "Бізнес ОК" 13 листопада 2014 року.
Практичні навички міжособистісних комунікацій клубівці почали відпрацьовувати під керівництвом Сушко Олени Миколаївни з привітання.
Як виявилося, привітатися можна по-різному. Словом, жестом, мімікою.
Супроводження вітання жестами деяким учням вдалося особливо яскраво.
Надзвичайно активними були вітання "тілом". Проте це викликало у багатьох деякі страхи і комплекси.
"Комунікаційна модель маркетингу і ефективність реклами на основі класичного підходу AIDA" - матеріали за цією темою дозволили учням зрозуміти багато важливих аспектів рекламної діяльності.
Як завжди чай і печиво, як завжди - рефлексія. Крім того розуміння того, як зробити рекламу більш ефективною наштовхнули учнів на нові креативні ідеї. Нові штрихи до рекламних плакатів будуть вже за тиждень.
Немає коментарів:
Дописати коментар