неділю, 20 листопада 2016 р.

Засідання "БізнесОК", присвячені створенню 

рекламних повідомлень

10 та 17 листопада на засіданнях ШКП "БізнесОК" обговорювалися принципи створення рекламних повідомлень. Рекламне повідомлення, безумовно, є центральним елементом усієї реклами. Його можна розглядати як головний засіб, основний інструмент досягнення цілей рекламної діяльності. 

Спочатку ми розлянули теоретичні аспекти цього питання. Найвідомішою рекламною формулою є AIDA (attention - interest - desire - action, тобто увага - інтерес - бажання - дія). Суть її полягає в тому, що ідеальне рекламне звернення, в першу чергу, має залучати увагу. Шляхи досягнення цієї мети досить різноманітні:
використання контрастів, яскраве, оригінальне кольорове оформлення;
помітний малюнок;
курйозні рішення в розташуванні звернення (наприклад, приміщення тексту рекламного послання «догори ногами»);
шокування аудиторії та т.п.
Після того, як увагу аудиторії залучено, повідомлення має утримати її інтерес. Для цього воно може містити обіцянку задоволення потреб адресата.
Відповідно до моделі AIDA звернення має викликати бажання адресата випробувати рекламований товар, стати його власником. І нарешті, у зверненні має бути «підказка» одержувачу, що він повинен зробити. Наприклад: «зателефонуйте сьогодні ж», «вимагайте в аптеках Вашого міста», «приходьте і переконайтеся самі». 
Клубівці під час обговорення активно пропонували різноманітні ідеї для створення рекламних повідомлень, а згодом спробували реалізувати свої ідеї на практиці. Працювали над повідомленнями дві команди, які потім оцінювали результати  роботи один одного. 
 Задоволені резульатом Аня, Настя, Вікторія та Михайло

 Наші новачки Аня, Юля, Данило та досвідчені Андрій та Влад (за кадром)


 Андрію подобається фотографуватися)))

Не всі наші клубівці спробували свої сили у створенні рекламних повідомлень, але вони сможуть зробити це на наступних засіданнях. А автори вже створених робіт їм допоможуть та будуть вдосконалювати свої навички.

1 коментар: