четвер, 30 жовтня 2014 р.

Роль реклами у системі маркетингу

"Роль реклами у системі маркетингу" - саме така тема зібрала шкільний клуб підприємництва "БізнесОК" на чергову зустріч 29.10.2014 року. Не зважаючи на канікули явка була досить високою.
 Традиційним початком зустрічі стала психологічна вправа. Цього разу це була вправа "Самурай - Дракон -Принцеса". Дві команди по черзі намагались обрати вірну стратегію перемоги.
 Жахливі дракони намагались викрасти тендітних принцес.
Принцеси чекали на порятунок від самураїв. 
В цілому було досить весело:)
 Основною частиною роботи клубу на цьому засіданні стало вивчення основ рекламної діяльності. Колективне обговорення привело до чіткого розуміння того, що таке реклама. Окремо було визначено роль реклами у розвитку економіки та житті суспільства, її соціальну роль.
Оскільки теорія нічого не варта без практики то й цю тему ми розглянули на прикладі яскравих плакатів найвідомішого бренду в світі - Coca-Cala.
Втілення історії розвитку компанії у рекламних плакатах дозволило по-новому поглянути на ефективність реклами.
Підсумком зустрічі стало творче завдання - розробити ескіз рекламного плакату власного навчального закладу.

1 коментар:

  1. Молодці, поки психолог у відрядженні, ви не гаєте часу!!!Вправа "Дракон-самурай- принцеса" - універсальна! До зустрічі наступного тижня! Високий відсоток явки свідчить про те, що "БізнесОК" працює на повну!

    ВідповістиВидалити