05.11.2014 на черговому засіданні ШКП "Бізнес ОК" учні познайомилися з новими для себе термінами концепція маркетингу та нейромаркетинг. Та не лише цим стала цікавою зустріч на канікулах.
Першою приємною несподіванкою стала поява перших 10 ексклюзивних чашок з логотипом клубу. За ці чашки і постійну підтримку клубівці щиро дякують адміністрації ліцею, зокрема директору - Добровольському Володимиру Васильовичу!
Другою приємною несподіванкою цього дня стала психологічна вправа "Людожери!". Потрапивши на острів до людожерів нашим учасникам довелось використати усі свої таланти красномовства і переконання, щоб не стати "жертвами".
В хід пішли різні аргументи, від пропозицій розвинути аграрний сектор аборигенів до фінансових планів.
Проте комісія людожерів була скептичною і досягти успіху вдалось не всім.
Хлопці в своїх пропозиціях скористалися відомими слоганами та лозунгами нещодавніх виборів.
Прозвучали навіть пропозиції мілітаризації суспільства, які втім залишили людожерів байдужими.
Підсумувавши результати вправи Сушко Олена Миколаївна розповіла учням про надзвичайно цікавий вид маркетингу - нейромаркетинг. Походження нейромаркетингу, практичні аспекти йогозастосування, можливості використання в торгів і багато іншого.
Клубівці в цей час нарешті дісталися новеньких брендових чашок і насолоджувались теплим чаєм, смачним печивом і цікавою інформацією.
Наступним питанням засідання стало питання поєднання окремих вже відомих маркетингових інструментів в єдину систему, а саме концепцію маркетингу 4Р або ж маркетинг-мікс. З розповіді Глазиріна Євгена Миколайовича стало зрозуміло місце реклами в системі маркетингової діяльності підприємства.
Останнім етапом засідання клубу стала демонстрація наробок учнів у сфері розробки рекламної концепції ліцею та рекламних плакатів.
Розроблені матеріали були як в паперовому так і в електронному вигляді.
Після обговорення перспектив і схвалення креативності команди всі залишились абсолютно задоволеними проведеним засіданням.
Немає коментарів:
Дописати коментар